2012-02-21


Kiek kartų kiaurai permirksiu lietuje?
Kiek kartų panersiu po vandeniu?
Kiek kartų mane pamatęs ir apsidžiaugęs pargriaus šuo ir aplaižys veidą?
O kiek kartų sėdėsiu Baltijos pajūry ir klausysiu bangų mūšos?
Kiek cigarečių dar surūkysiu?
Kiek žmonių iš viso išgirs "aš tave myliu" iš mano lūpų?
Kiek kartų dar verksiu?
Kiek kartų dar žiūrėsiu į Vilniaus senamiestį ir džiaugsiuos, kad gyvenu čia ir dabar?
Kas bus paskutinis mano akyse matytas žmogus?
Kokie paskutiniai žodžiai laukia, kuriuos girdėsiu ir ištarsiu..
Kiek naktų prašoksiu apie nieką nemąstydama, tik linksmindamasi?
Kiek žmonių padarysiu laimingais? O kiek - nuliūdinsiu?
Kiek žmonių pabučiuosiu?
Kiek minučių dar liko?
O jei sužinočiau atsakymus, ar pagerėtų ar suprastėtų mano gyvenimas?

O gal visgi...
Nenoriu skaičiuoti savo gyvenimo, noriu tiesiog jį gyventi.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą