2011-03-01

10 dalykų, kurie žiauriai užknisa.


  • Žinot, būna tokių parduotuvių, kuriose vieninteliai žmonės, dvi arba trys, kartais net keturios pardavėjos. Ir aš žinau, kodėl jos tuščios! Ne, visai ne dėl kainų. Vos tik įžengi pro duris, visos sukvarksi "Laba diena". Nu čia dar normalu, bet net nespėjus prieiti prie pakabų - "Gal kažkas domina?".. numyki ką nors, ir žiūrinėji rūbus. Viena seka iš paskos, o kitos stebi kiekvieną žingsnį. Ir spokso, ką prilieti ranka. Jei ką nors paimi, pradeda pasakoti "Iš ko, kaip, kas...". Užknisa gi....

  • Labai dažnai pasitaiko, kad daug kas išgiria kokį nors filmą arba knygą, sako, kad kone geriausias matytas, knyga nerealiai įdomi ir net nepastebi, kad nieko neveiki tik skaitai. Irr tada aišku prisiklausius peržiūriu, ar perskaitau...ir.. Nu jo, nieko gal... Neskaitant pradžios ir vidurio, gal ir įdomu buvo.. 

  • Kai kažką tiesiog mirtinai reikia nusipirkti, ir kuris nors namiškis kaip tik ruošiasi į parduotuvę. Aš mažiausiai penkis kartus pasakau: "Ei, tik nepamiršk nupirkti '''', man ryt reikės", "Būtinai tik nupirk, gerai?" ir uždarant duris dar kartą: "Iškart įėjus į pardę paimk ''''', nepamiršk ". Tada dėl visa ko dar paskambinu priminti.Ir spėkit, kaip būna kas antrą kartą... "- Oi, visai pamiršau... Žinai, jau prie namų aš. Negrįšiu atgal. pati nusipirksi..."

  • Nemėgstu, kai su kompanija žmonių nusiperkam kavos, ir aš išgeriu ją pati pirma, nors man atrodo, kad geriu visai lėtai... Tada visi turi daugiau nei pusę puodelio, o aš nieko. 

  • Kai noriu prisimint pradinių klasių laikus, kaip faina būdavo grįšt namo po mokyklos ir nieko neveikt. Tokiais kartais pradedu kalbėt apie fisokius filmukus vaikystės, ar ledus kažkokius ypatingus, kuriuos turėtų kaip ir visi žinoti, bet draugai neatsimena nė filmukų, nė ledų... 

  • Matematika. Nesvarbu kur ir kaip, bet užknisa. Ne, ne mano dalykas...

  • Kai turi nupirkus dovaną draugei jau prieš gimtadienį, bet taip išeina, kad į jį negali, poto susitikt ir kažkaip neišeina, praeina mėnesis ar dar daugiau, ir ta dovana tokia ne į temą tampa... Kad net pradedu galvot "o gal sau pasilikt?.." ;DD

  • Kai visokius filosofinius ir panašiai rašinius reikia rašyti tiksliai suformuluota tema, tarkim apie meilę ar gyvenimo prasmę... "O jei man neįdomu, ir aš neskiriu per daug laiko mąstydama apie meilę ar "Būti ar nebūti" pasakymo reikšmę, galiu apie ką kitą rašyt? " - "NE".

  • Taip jau man atsitinka, kad sunkiai vardus įsimenu kartais. Arba vis atrodo, kad žmogaus vardas yra kitoks, nei ištiesų yra. Galiu 10, 15 kartų Ingą pavadinti Ilona, ar Justę Marija..

  • Nepatinka klausyti kažko, apie ką neturiu nė menkiausio supratimo. Tarkim, apie variklių galingumą, ar arklio jėgas. Šunų dresavimo būdus. Kaip praėjo kažkieno pusseserės geriausio draugo sesės vestuvės.

O kas jus užknisa?:)

6 komentarai:

  1. 7 su puse punktai visiškai man tinka. ;) Ne veltui Kotryna ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ai ir dar mane žiauriai nervina, kai daug ku parašius komentarą blogger sistemoje, reikia dar kodą suvesti. Ačiudie pas Tave to nėra ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ups ir dar pamiršau paklausti, kurioje klasėje mokaisi?

    AtsakytiPanaikinti
  4. He, tikrai, jau tos Kotrynos...:))
    11 klasėje aš dabar.:)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Sakai pusseserės geriausio draugo sesės vestuvės... hmm... ką tai galėtų reikšti.. ;D
    Justė - Marija. Tu net man šitai įkalei! (:
    Mane tai erzina visi išskyrus matematiką, nes matika iš tiesų yra gėris... Ir dar nervina, kad kai labai labai kažko užsinori ir gauni, nori vėl kažko ir taip iki begalybės...

    AtsakytiPanaikinti
  6. jooo tiesa dėl tų norų. Kančia kažkokia, jie niekad nesibaigia...:DD

    AtsakytiPanaikinti